Biuro Karier Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej im. Jana Zamoyskiego z siedzibą w Zamościu ZAPRASZA studentów i absolwentów do zapisywania się na bezpłatne szkolenie:
„Bilans kompetencji”. Termin warsztatów to 20 maj 2014r.
Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane są:
do 15 maja 2014 r.
ZAPRASZAMY!
Studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na kierunkach Administracja, Ekonomia, Bezpieczeństwo narodowe proszeni są o zgłaszanie do 10 maja 2014r. propozycji instytucji, w których chcieliby odbyć praktyki.
Zgłoszenia można dokonać w Biurze Karier Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej im. J. Zamoyskiego z/s w Zamościu, ul. Koszary 8, 22-400 Zamość (pomieszczenie Biblioteki WSHE).
Program stypendialny został stworzony z myślą o studentach, którzy wiążą swoją przyszłość z branżą e-commerce i chcieliby podzielić się swoimi spostrzeżeniami i wiedzą, dotyczącą najnowszych trendów oraz inowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu internetowego.
Stypendium w wysokości 1000 euro otrzyma student, który nadeśle najciekawszą pracę, odnoszącą się do przyszłości branży e-commerce oraz marketingu internetowego. Szczegóły udziału w projekcie zostały zamieszczone na stronie programu stypendialnego Shopalike.pl.
ShopAlike.pl to wirtualne centrum handlowe, skupiające znane i lubiane marki oraz sklepy internetowe pod jednym dachem. Przy tworzeniu serwisu zostały wykorzystane najnowsze trendy, dostępne w online marketingu tak, by sprostać potrzebom klientów w blisko 15-stu krajach Europy oraz w Indiach. Pomysłodawcą serwisu jest firma Visual Meta GmbH mająca siedzibę w Berlinie i działającą w obszarze online marketingu od 2009 roku.
który pomoże: napisać CV, LM, przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, określi predyspozycje zawodowe, przedstawi sposoby poszukiwania pracy, zapozna ze szkoleniami i kursami oraz ofertami pracy.
Biuro Karier
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna
im. J. Zamoyskiego z/s w Zamościu
ul. Koszary 8
22-400 Zamość
tel.: 084 638-82-00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.